Prof. Dr. rer. pol. Nils O. Ommen

Fachbereich Wirtschaft

nils.ommenfh-muensterde

Lehr- und Forschungsgebiet:
Digital Marketing

Foto von Prof. Dr. rer. pol. Nils O. Ommen

Ausbildung


10/2012 – 10/2014
Post-Doc in Service Design at the Chair of Services Management (Prof. Dr. David M. Woisetschläger), TU Braunschweig
01/2009 – 06/2012
PhD (Dr. rer. pol.) at the Marketing Center Münster, Institute of Retail Management and Network Marketing (Prof. Dr. Dieter Ahlert), Westfälische Wilhelms-Universität Münster
10/2003 – 12/2008
Studies of business administration with majors in marketing, retailing and distribution, controlling at Westfälische Wilhelms-Universität in Münster with diploma (Dipl.-Kfm.)

Werdegang


01/2024 – today
Professor of Digital Marketing at the faculty of business administration of the University of Applied Sciences in Münster, Germany
12/2015 – 12/2023
Vice President Digital Solution Offer at OBI Group Holding SE & Co. KGaA
11/2014 – 11/2015
Senior Consultant Customer Experience at Capgemini Consulting Deutschland GmbH
Um unsere Webseite für Sie optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies. Weitere Informationen und die Möglichkeit zum Widerruf finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.
Seite drucken