Rights and obligations in the job in Germany: Work contract, earnings, reference letters – prepare well for a good start into your career (Online)

Termin speichern
Datum: Freitag, 10. Dezember 2021
Zeit: 16:00 - 19:00
Ort:

Online-Workhop; You will receive the link to the Zoom-event on time before the workshop.

Kategorien: Architektur, B.A. Betriebswirtschaft, B.A. CALA, B.A. EBP, B.Sc. Wirtschaftsinformatik, Bauingenieurwesen, Berufliche Lehrerbildung, Chemieingenieurwesen, Design, Elektrotechnik und Informatik, Gesundheit, Institut für Technische Betriebswirtschaft, International Office, M.A. Accounting und Finance, M.A. International Marketing and Sales, M.Sc. Logistik, M.Sc. Wirtschaftsinformatik, Maschinenbau, Oecotrophologie · Facility Management, Physikingenieurwesen, Sozialwesen, Studium, Terminkalender FH, Wirtschaft, Wirtschaftsinformatik

Get ready to sign your first work contract – we will speak about the details, rights and obligations, and what to watch out for. Making sure you are well prepared for a smooth start into your career!